Naast het spelen van competitiewedstrijden, worden er allerlei andere activiteiten door en voor leden worden georganiseerd.

HDL organiseert jaarlijks een leuk hockeykamp wat voor veel jeugdleden wel het hoogtepunt van het jaar is! Daarnaast organiseren we verschillende leuke toernooitjes, een club BBQ, een kerstmarkt. Ook hopen we ieder jaar op bezoek van sinterklaas.

In de winter wordt zaalhockey georganiseerd.

De wedstrijden tussen de heren en dames recreanten zijn ook ieder jaar weer een knaller! Super fanatiek, spannend en daarna heerlijk een biertje!

Bij HDL betrekken we graag onze leden en hun ouders / opa's en oma's ieder die HDL een warm hart toe draagt. Wil jij zelf eens wat organiseren, of heb je een leuk idee? Laat het ons weten!

Stuur een mail naar [email protected].