Inloggen
Activiteiten
terug naar vorige scherm
10-9-2022
Belangrijk bericht n.a.v. de bijeenkomsten van afgelopen week!

Beste leden en ouders van leden,

Afgelopen week is het hockeyseizoen weer gestart en wij, als bestuur, zijn blij dat we al zoveel ouders hebben gezien en gesproken. Toch is het niet iedereen gelukt erbij te zijn. Vandaar deze mail, zodat we kort uit kunnen leggen wat wij besproken hebben.

We zijn kritisch gaan kijken naar alle vrijwillige taken binnen de club. Voorheen was het zo dat elke ouder een keer werd ingepland voor de bardienst bijvoorbeeld. Sommige ouders vinden dit leuk en zouden het ook wat langer willen doen, maar andere ouders vinden het helemaal niks. Wij hebben daarom besloten om alle openstaande vrijwillige functies op een rij te zetten, zodat iedereen iets kan gaan doen wat hij of zij ook leuk vindt om te doen. Vind je het dus niet zo leuk om een bardienst te draaien, dan schrijf je je in voor een andere taak.

Via deze weg willen we een overzicht geven van de nog openstaande taken. We willen graag van elk gezin 1 naam ingevuld zien op onze lijsten, zodat we alles kunnen verdelen en met vele handen licht werk kunnen doen. Als er van een gezin geen naam op de lijst vermeld staat, zien wij ons genoodzaakt om iemand toe te voegen aan het barteam.

Waar kun je voor inschrijven:

-          Barteam. Je draait een langere bardienst dan voorheen (3 a 4 uur), maar kan in overleg met het team zelf inschrijven op een dag en tijd. Je draait dan enkele bardiensten per seizoen. Afhankelijk van de grootte van de groep.

-          Schoonmaakploeg. Met een groep zorg je ervoor dat de kantine weer toonbaar is voor een speelweekend. De dag mag je zelf bepalen en het mag alleen of met meerdere.

-          Coördinator zaalhockey. Overleg met de gemeente over zaaluren en regelen van het zaalhockeytoernooi voor de jongste jeugd (meer info evt. bij Rob Dortmans)

-          Communicatie en PR. Op het gebied van communicatie kunnen we versterking gebruiken op verschillende gebieden. Socials, website, krant (meer info evt. Bij Jasper van Doorn).

-          Sponsorcommissie. Hier hebben we zeker nog 2 personen nodig voor het werven en onderhouden van contact met sponsoren. (meer info evt. bij Joost Luyendijk).

-          Basisschoolactiviteiten + Hockeyclinic. Organisatie van deze activiteiten.

-          Secretariaat. De functie binnen het dagelijks bestuur. Agenda’s maken voor bestuursvergaderingen ( ca 1x in de 5 a 6 weken) en ook notuleren, mail van info@hdlhockey verwerken en diverse correspondentie (meer info evt. bij Nathalie Verstegen)

-          Ledenwerving (zowel jeugd als senioren). Coördineren van de ledenwerving (meer info evt. bij Rob Dortmans).

Heb je zelf nog een idee hoe je je kan en wil inzetten, mag je dit altijd laten weten.

We willen graag van iedereen voor komende woensdag 14-09-2022( i.v.m. de start van de competitie) weten wat een ieder zou willen doen of wie wij alsnog in gaan plannen in het barteam. Je mag de reactie mailen naar [email protected]. Alvast heel er bedankt voor jullie reactie. Zo houden we het met z’n allen leuk en maken vele handen licht werk.

Via deze weg ook alvast een groot dank je wel voor de ouders die zich in de loop van de week al hebben ingeschreven voor de diverse taken. Heel Fijn!

Alvast een heel mooi en gezellig hockeyseizoen gewenst!

Een sportieve groet vanuit het bestuur

 
 

Contact
Adres Clubhuis
Mixed Hockeyclub HDL
Steen en Stokstraat 1
5473 RN Heeswijk-Dinther
0413 - 29 23 83

Postadres
Mixed Hockeyclub HDL
Heibloemsedijk 14
5473 TC Heeswijk-Dinther
06 - 1549 8558

Social Media

 
Wedstrijdschema
Teams