Inloggen
Proeftrainen & Clinics

Kabouterhockey HDL!

Kabouterhockey wordt speciaal voor de allerkleinste georganiseerd. Deze unieke trainingen is afgestemd op kinderen in de leeftijd van 3,5 tot 6 jaar. Ook trainingsleden mogen deelnemen.

Kinderen ontdekken tijdens de trainingen op een speelse manier hun hockeytalent en maken samen met leeftijdsgenootjes veel plezier. Dit alles onder begeleiding van een professionele trainer van HockeyWerkt.

Deze trainingen zullen worden gegeven op zondagochtend (10.00-11.00). Meldt uw zoon of dochter aan via een mailtje naar [email protected].

We gaan van start op zondag 14 maart 2021 van 10.00 tot 11.00 uur. De eerste 3 trainingen zijn proeftrainingen en hier kun je gratis aan deelnemen. Deze trainingen zullen worden gegeven op zondagochtend (10.00-11.00). Meldt uw zoon of dochter aan voor kabouterhockey door een mail te sturen naar [email protected]

Wat heb je nodig; Kunstgras hockeyschoen of multifunctionele buitensportschoen. Hockeysticks en ballen: zijn aanwezig op het veld.

Is het kabouterhockey goed bevallen en wil je je inschrijven? Dat kan via het inschrijvingsformulier op onze website (www.hdlhockey.nl) onder de tab Lidmaatschap.

Proeftrainen

Bij Hockeyclub HDL mag je eerst uitproberen voordat je definitief besluit lid te worden.
Dat kan door mee te doen aan de clinics. Wil je op een ander moment in het jaar kijken of hockey
iets voor je is, dan mag je drie proeftrainingen volgen. Ben je enthousiast geworden en wil je doorgaan met hockey, meld je dan aan bij de Ledenadministratie via het inschrijfformulier, Dat geldt niet alleen voor kinderen vanaf zes jaar, maar ook voor junioren en senioren die willen gaan hockeyen. Starten met hockey kan dus op alle leeftijden!
Benieuwd naar hoe het spelletje wordt gespeeld? Hier de spelregels voor hockey in een notendop.

Adres Clubhuis
Mixed Hockeyclub HDL